Archiv pro měsíc: Srpen 2019

20.- 23.08.2019 – PCT 99.-102den

Medvěd nás nepoctil svojí návštěvou, ale jedna laň otravovala souseda u jeho stanu. Hledala sůl, tak mu olízala trekové hůlky.
V obvyklých šest hodin ranních vyrážím směr Harts pass, kde je prašná cesta a tam vyzkouším štěstí na stopa. Ve 14h jsem na pasu po 18 mílích. Za 30minut už sedím na korbě pick upu a vezu se do osady Mazama, ztracené kdesi v severním Washingtonu v oblasti North Cascades. Naši dobrodinci nás dovezou  k Hiker’s hut, tedy spoluhikera Jeffa (Ohio) a mne. Jeff byl již v autě, když mi zastavili. Hiker’s hut patří jedné hikerce, která v 70.letech přešla PCT sama. Jeff zde má auto, tak se ho snažíme oživit, abychom si dojeli koupit nějaké jídlo. Baterie je prázdná, tak se to trochu zdrží, než nám pan domácí půjčí nabíječku a baterie se oživí. Po nákupu a nakrmení hladových žaludků ( zapečená houska s volovovokem a přikusovaný čedar), následujeme očista ve sprše a praní oblečení. Ve 20h uléhám.

Harts pass.
Hiker’s hut.
Kuchyně.
Jídelna.
Znak PCT v koupelně.

21.08.Ráno je připravena káva  a domlouvám se s Jeffem, že mne vezme do nějakého města na bus. V 9h vyrážíme směr White pass, kde má Jeff balíček. Stejné místo, kde jsem se asi před 3 týdny potkal s Janem.Ach, ta angličtina. Špatně jsem rozuměl  a Jeff jede až do Kalifornie. Tak paráda jedu s ním a jede s námi i Split Walker (S.Virginie), který dokončil PCT a na chajdě odpočíval. Po cestě dáváme burgera a navštěvujeme prodejnu trávy: „American dream“ říkají. Mají tady různé druhy pěkně popsané, kolik mají THC, apod. Ceny jsou od 10$ za brčko, až po 50babek za větší balení. Jde samozřejmě o legální prodej, viz. American Harvest.Zapalují si v autě a jestli budou takhle pokračovat, tak budu zhulený taky. Naštěstí dobře větrají.
Moje radost netrvá však dlouho, asi po 200mílích u města Yakima se podělala u auta automat. převodovka, naštěstí při přeřazení na pumpě. Odstavujeme auto a Jeff volá majiteli. Seženu přes Uber odvoz do půjčovny aut a za hodinu jedeme dále půjčeným autem.Hledáme nocleh v městečku na hranici WA s OR. Všude je plno. Pak máme štěstí, zastavujeme u jedné lodge a Jeff se ptá na nocleh a že jsme PCT hikeři a že je všude plno. Paní nám dává poslední a je zdarma. Jeff ji píše poděkování do registru. Zase jsem mile překvapen místními. A to ještě dostáváme jídlo a colu. Split Walker a já spíme na karimatkách a Jeff jako řidič na posteli.

Zleva: Split Walker, Just Jeff, Peter from ChC.cz
V kufru na báglech.

American dream.
Starý Cadillac rezne za pumpou.

22.8. V 8 máme snídani, také zdarma. A razíme na okraj Portlandu, kde má Split Walker auto. Pak již míříme jen s Jeffem přes Oregon do Rena. Navštěvujeme večer REI, kde si kupujeme nové boty a ubytováme se v hotelu, dnes již za babky.

Splitwalkerovo auto.
Tak takhle bydlí hiker.

23.8.Po snídani vyjíždíme směr Kalifornie a Lone Pine, kde jsme ve 14h. Jeff míří ještě do Bakersfieldu, vrátit auto a začíná trail další den na Walker passu. Rychle se ubytuji na hostelu, běžím na poštu pro bear kanystr, prádelna a měním špičky u hůlek. Pak vše zabalit, večeře, dopsat stránky, pivo, sprcha, večerka.

Hostel v Lone Pine.
3 dny na cestě a 1300mil.